”Terapie de șoc”: Cum arată planul de redresare Economică propus de AUR

Partidul Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) și-a lansat luni programul pentru România în vederea alegerilor Parlamentare.

”Ținând cont de nepăsarea partidelor guvernamentale și a unui sistem legislativ neperformant, privind necesitatea dezvoltării accelerate a economiei naționale, se simte imperios necesară promovarea de către popor, prin alegeri libere, a profesioniștilor adevărați care s-au dedicat de mult salvării economiei naționale, propunând fără succes guvernanților soluțiile viabile pe care le vom expune pe scurt în continuare. Terapia de șoc reprezintă, teoretic și practic, un set de măsuri ferme, selective, credibile, demonstrabile, pentru rezolvarea crizelor, pe bază de inovare economico-socială, în colaborare cu mulți parteneri din societatea civilă”, spun creatorii programului de relansare Economică al AUR, inventatorii premiați internațional Iuliean Horneț și Alexandru Stănilă, alături de copreședintele Claudiu Târziu.

Principalele măsuri pe scurt:

  • O investiție de 10% din PIB, în primul an, pe soluții tehnice palpabile, consacrate, ar aduce timp de 10 ani o creștere de PIB de 5-9%
  • Este necesară oprirea, prin lege, a defrișărilor masive ale pădurilor, a tăierilor punctiforme fără o reîmpădurire corectă, științifică, ca politică de stat, pentru refacerea plămânilor de formare a calităţii aerului și oprirea încălzirii globale.
  • Introducerea imediată, fără eforturi financiare, doar organizatorice, a unei variante curriculare ce schimbă rapid actuala stare din învățământ
  • Oprirea exportului de materii prime de orice fel, în locul produselor finite, și refacerea economiei naţionale prin industriile prelucrătoare.
  • Naționalizarea resurselor naturale și a terenurilor date în exploatare abuziv, cesionate în defavoarea vizibilă a statului, la companii străine. Majoritatea acestor firme nu respectă normele de păstrare a fertilității solului, ci doar profitul imediat.
  • Ameliorarea și fertilizarea solului prin tratarea cu biochar-ul obținut din biomasă excedentară agricolă la fața locului este prima soluție aplicabilă rapid.
  • Agricultura de precizie, irigații de subzistență prin foraje bine gândite, utilizând pomparea prin energii neconvenționale, irigarea prin aducțiuni naturale, refacerea sistemelor de irigare distruse, după principii moderne
  • Încurajarea prin finanțare a formării de clustere inovative, bazate pe asocierea micilor și marilor fermieri.
  • Îmbunătățirea comerțului cu produsele agricole, în care a apărut o situație hilară și dezavantajoasă pentru cetățeni și statul român, în defavoarea economiei naționale – se exportă ieftin materie primă neprelucrată și se importă scump, la preț nejustificat, produse semi-finite sau finite.
  • Dezvoltarea rețelelor de ferme de orice mărime cu produse naturale, care vor umple magazinele cu produse autohtone sănătoase, diminuând importurile de produse modificate genetic.
  • Propunerea și promulgarea în extremă urgență a legislației necesare de încurajare a activităților de creștere economică accelerată a PIB.

 

1. Grija față de sănătatea oamenilor

Elementele de sprijin, legale, au apărut demagogic în ordonanțele militare, O.M.4 si O.M.6. Se constatată grija față de populație, dar și apariția dorinței de aplicare a unor soluții antivirale inovative, de creștere a imunității organismului uman, create de medici români. Acum ar trebui să se facă trecerea la fapte, la organizarea de către Ministerul Sănătăţii a programelor de experimentare pe voluntari infestați cu noul coronavirus a soluțiilor propuse de medicii și terapeuți reuniți din medicina alopată și cea alternativă, naturistă și homeopată, ce vin cu soluții viabile, dar ignorate de guvernanți. În primul rând testarea pe pacienții voluntari, din spitale sau din carantină, cu sprijinul Centrelor de Cercetare Medico-Militare, poate reprezenta relaxarea vieții sociale, reluarea producției și salvarea națională.

Această acțiune, amânată, ignorată fără explicații, de guvernanți, a dus la pierderi importante de vieți omenești, haos social prin măsuri restrictive ale drepturilor omului, scăderea imunității populației în ansamblu, cu implicații reale asupra mortalității în viitorul apropiat.

O dezvoltare rapidă a producției pe rețetele magistrale deja în acțiune, unirea medicinei naționale, într-o profilaxie bine definită, ştiinţifică și democratică în același timp, ar reprezenta o revoluție medicală și umanitară, o recunoașterea reală a grijii față de populație. Din păcate, atitudinea guvernului este opusă acestor necesități.

2. Grija pentru viitorul tinerei generații prin „Strategia de Creștere Economică prin Educație Națională”

Prin acest concept, Domeniul A, se asigură premizele educaționale, baza de pornire a unei adevărate revoluții economice prin eforturi proprii ale societății românești și atragerea către un ideal emoțional al populației, pe categorii formale, copii, tineri, mame, părinți, bunici, către abordarea acestui subiect, pe care îl așteaptă de mult timp, în zadar, toți românii de bună credință.

Ideea că învățământul actual este considerat neperformant, a pregătit și ajută abordarea propusă. Acum este momentul să se acționeze, cu avantaje deosebite, deoarece face parte din dorința de mai bine a fiecărui om. Apare astfel un nou orizont de aspirație, valoric, conștientizat.

3. Grija față de integrarea rapidă a României în economia globală

Este o idee de încurajare națională, trebuie promovată și valorificată ca element de bază a sinergiei sociale. În propaganda antiromânească, promovată abuziv de multe canale media, românii sunt buni doar de forță de muncă necalificată. Realitatea este însă alta, ca popor am contribuit major la dezvoltarea omenirii în decursul secolelor; acum chiar, fără sprijin guvernamental, inventatorii români au găsit și implementat soluții tehnice majore în dezvoltarea strategică a României și chiar a omenirii. În anul 2016 a apărut astfel un studiu de fezabilitate pe invenții românești de interes global, realizat de profesioniștii din domeniul Inventicii din Forumul Inventatorilor Români:

„Strategia de creștere economică suplimentară prin invenții autohtone”

În sinteză, o investiție de 10% din PIB, în primul an, pe soluții tehnice palpabile, consacrate, ar aduce timp de 10 ani o creștere de PIB de 5-9%.

Toate guvernele din perioada 2016-2020 au fost informate, fără succes. Dacă ar fi luat o decizie de aplicare, situația economică și socială de azi a României ar fi fost alta!

Procesul este posibil numai prin schimbarea de paradigmă a producției interne, ce trebuie orientată conștient, progresiv, de la comerțul cu manoperă și obiecte banale de larg consum, realizate pe comenzi externe, către produse inovative autohtone, cu caracter de noutate pe plan mondial, cu plus de valoare adevărată fără concurență pe piață, produse realizate lucid numai cu tehnologii de ultimă generație, Industry 4.0. Temele de producție trebuie să fie de interes global, cu respectarea normelor ONU pentru o Dezvoltare Durabilă și aplicarea în context a economiei circulare, prin contribuția profesioniștilor, inovatorilor, inventatorilor, care sunt implicați în proces, pe domenii de activitate. Modul de abordare schimbă starea psihică a populației de la defetismul actual la optimismul echilibrat. Pierderea demografică poate fi suplinită numai printr-un salt calitativ educațional.

 

Acțiuni pe domenii de activitate:

A-EDUCAŢIE NAȚIONALĂ-Cercetare Dezvoltare Inovare

Aceasta presupune, în esență, introducerea imediată, fără eforturi financiare, doar organizatorice, a unei variante curriculare ce schimbă rapid actuala stare din învățământ, conservatorismul cognitiv, cu un mod de abordare sistemică, calitativă, inovatoare, spre gândirea cumulativă, echilibrată, divergent-cognitivă, ce leagă lanțul trofic: memorare-inovare-inventică-dezvoltare, prin planurile de învăţământ, pe tot parcursul vieții. Profesioniștii noștri din AFIR (Asociatia Forumul Inventatorilor Români) a pregătit, în ultimii ani, cu mulți colaboratori, profesori universitari din inventică, o curriculă inovativă, în terapie de șoc, ca un prim pas elaborat profesionist, de schimbare calitativă pe învăţământul tehnic superior, iar eforturile depuse de un amplu colectiv de voluntari, semnatari ai acestui document, (prof. dr. Florin Colceag), au contribuit substanțial la promovarea gândirii creative la tânăra generație, pe noua lege a învățământului, aflată de mult pe masa comisiei de specialitate în Parlamentul României. Întârzierile nejustificate reprezintă o șansă în plus pentru abordarea cu succes a acestui subiect de interes național de mare însemnătate pentru toți români, ca o șansă de educație superioară în viitor.

Câteva concluzii alarmante:

-Alfabetismul nefunctional crește permanent, ajungând la 42% sau 39% după alte sondaje.

-Absenteismul este în creștere, iar abandonul școlar este alarmant.

-Avem un exod masiv al tinerilor cu abilităţi înalte și pasiune de cunoaștere și o lipsă totală de interes pentru readucerea lor în ţară în urma creșterii competenţelor.

-Automatizarea și dezumanizarea procesului educativ necesită reforma de personalizare creativă a cunoașterii.

  1. S. Legea lucrată, pregătită cu mari eforturi voluntare timp de 4 ani de un colectiv de specialiștii din cadrul Academiei Române cu participarea unor profesioniști printre care prof. dr. Florian Colceag, a trecut de Senat și a fost desființată de Camera Deputaților, de reprezentanții partidelor tradiționale, care nu au înțeles necesitatea educației naționale în contextul actual al gradului de incultură promovată de ei, în ultimii 30 de ani!

B-PROTECȚIA MEDIULUI

Sunt  de semnalat primele trei situații explozive și modul lor de rezolvare:

  1. Infrigimentul gunoaielorPeste 10 miliarde de euro/an se irosesc inutil în managementul deșeurilor; nu se reciclează pentru că nu există legi clare, aplicative și mai ales interes local; acești bani publici consumați reprezintă chiar suma necesară de investit la nivel național, în primul an, cu efect de creștere de 5% PIB/an, pe minim 10 ani, prin transformarea fracțiunii biodegradabile a gunoaielor selectate, a biomasei excedentare în peleți, combustibili solizi nepoluanți și valorificarea lor, în economia națională, cu un aport însemnat al energiilor verzi, în mixul energetic național și european. Respectăm astfel angajamentele asumate față de UE și se elimină amenzile deloc neglijabile, simultan cu un plus de valoare deloc neglijabilă.
  2. Defrișarea abuzivă a pădurilorEste necesară oprirea, prin lege, a defrișărilor masive ale pădurilor, a tăierilor punctiforme fără o reîmpădurire corectă, științifică, ca politică de stat, pentru refacerea plămânilor de formare a calităţii aerului și oprirea încălzirii globale.
  3. Criza colectării selecționate a deșeurilorEste necesară legiferarea rambursării ambalajelor, ca în țările civilizate, sticlă, plastic, carton, metal, înapoi la sursa de cumpărare, contra cost, sesizabil supradimensionat, astfel încât recuperarea valorică să reprezinte o sumă importantă a clientului, investită în ambalaj.

Partea biodegradabilă a deșeurilor se rezolvată pe principiile economiei circulare prin utilizarea tehnologiilor autohtone brevetate și aplicate.

– peletizare și depozitare a deșeurilor de groapă (4 MWh/tonă);

– conversia în energie prin combustie la temperaturi înalte > 1200, nepoluantă

– reciclarea tuturor deșeurilor solide și lichide neutilizate prin tratarea termică (piroliză), cu obținere de gaz de sinteză, biooil, biochar.

  1. ENERGIE
  2. Situația actuală este dramatică: s-au vândut, cesionat, resursele de energie strategice, producția de energie și transportul energiei; strategia energetică actuală este un act de trădare naţională a României, aservită unor interese externe. Vindem energie ieftin și o cumpărăm scump, prin manevre financiare dubioase. Statul român și populaţia sunt acum captivi energetic și păgubiți, exploatați cu bună știință de clanurile mafiote. Fenomenul se poate atenua și elimina.
  3. Rezolvare. Încurajarea imediată a energiilor neconvenționale și regenerabile, la nivel național prin legi ferme și finanțarea implementării și dezvoltării a adevărate sectoare economice, prin fonduri europene și ajutoare de stat pentru:
  4. Utilizarea biomasei excedentare ca sursă strategică de energie electrică și termică ce se poate asigura, prin investiții progresive, până la necesarul actual, ducând, în fapt, până la eradicarea combustibililor fosili. România deține tehnologiile și brevetele prin care poate rezolva producția internă, poate deveni prima țară ecologizată din Europa și un principal exportator în domeniu de echipamente tehnologice, pe plan mondial cu efecte benefice pentru PIB.
  5. Energii neconvenționale, motoare speciale, cu propulsie complexă, economice și ecologice, altele decât cele cunoscute-deținem invenții autohtone în acest domeniu, realizări la nivel de prototip experimental, în regim privat, produse vandabile la export. Susținerea legislativă și sprijinul financiar guvernamental, prin cumpărare de produse, experimental chiar, pentru zonele izolate, poate duce la o mare dezvoltare a producției de export și o schimbare de imagine a României in UE și în lume.
  6. Captarea energiei eoliene cu viteză mică a vântului, în zone defavorizate. Sponsorizarea prin programe de ecologizare și ajutor financiar, valabile în agricultură, irigații și locuințe izolate, poate aduce prestigiu, o plusvaloare suplimentară, economiei naționale.

Guvernele au fost insensibile la aceste soluții! Nu au dorit utilizarea resurselor SRE clasice care pot asigura 90% din consumul anual de încălzire, ACC și 40% din energia electrică;

  1. Refacerea sistemului energetic pe cărbune desulfurat și hidrogen; există soluții autohtone consacrate. Este posibilă trecerea termocentralelor de la Turceni, Rovinari, Ișalnița pe cărbune desulfurat și gaz – 4.250 MWh;
  2. Utilizarea sistemelor moderne de înmagazinare a surplusului de energie electrică produs de instalațiile eoliene și fotovoltaice și reconversia lor în gol tehnic de producție.
  3. AGRICULTURĂ
  4. Situația actuală este dramatică:

-O suprafață importantă a terenurilor agricole este înstrăinată și exploatată abuziv de firme și cetățeni străini, pe așa zisa piață liberă, cu aportul de aparentă nepăsare din partea celor în drept care puteau stopa acest fenomen de pierdere de teritoriu activ. Cesionarea pe termen lung a unor suprafețe agricole de mare calitate agricolă din avuția națională este o realitate cruntă. Rezultatul se vede prin cele expuse în continuare.

  1. -75% din terenul agricol al țării a intrat într-un proces de deșertificare accentuat printr-o exploatare intensivă, bazată pe profit imediat;
  2. -Degradarea, epuizarea și eroziunea solului se produce și prin introducerea la adâncime a deșeurilor agricole cu ajutorul plugului („Nebunia aratului – Edward Faulkner”), necesitând o chimizare suplimentară.
  3. -Chimizarea masivă și abuzivă a distrus terenurile; fertilitatea solului era în 1989 circa 70%, iar în 2018 era la 35% (INS);
  4. Soluții de redresare:
  5. Ameliorarea și fertilizarea solului prin tratarea cu biochar-ul obținut din biomasă excedentară agricolă la fața locului este prima soluție aplicabilă rapid. Biochar-ul este un cărbune activ, energia pământului, un ameliorator și fertilizator pentru solurile nefertile sau secătuite de nutrienți, revigorează solurile deșertificate, sporește productivitatea agricolă și oferă protecție împotriva transmiterii unor boli, este hygroscopic cu capacitate mare de a atrage și de a reține apa în sol, scade considerabil necesarul de îngrășăminte chimice și contribuie la atenuarea schimbărilor climatice prin sechestrarea carbonului. Se solicită sprijin de la ministerele de resort, mediu, agricultură, fonduri europene, interese dirijate pe domeniile de importanță strategică inovativă, nu numai pe zone clasice unde efectele sunt minore sau de interes pur privat.
  6. Agricultura de precizie, irigații de subzistență prin foraje bine gândite, utilizând pomparea prin energii neconvenționale, irigarea prin aducțiuni naturale, refacerea sistemelor de irigare distruse, după principii moderne, ferme specializate cu soiuri inovative selectate natural, de mare productivitate, ecologice la pomicultură, plante medicinale și melifere. Sunt realizări și în domeniul sistemelor de dezgheț în cazuri critice cu ajutorul generatoarelor de aer cald, pe peleți, mobile.
  7. Încurajarea prin finanțare a formării de clustere inovative, bazate pe asocierea micilor și marilor fermieri. Procesul a fost declanșat, e nevoie însă de sprijin legal și financiar pentru obținerea de finanțări externe. Forma actuală de formare și finanțare legală este descurajantă. O revizuire a ghidului de finanțare, o contribuție a statului în participațiune la profit prin parteneriat public-privat poate rezolva o extensie rapidă a fenomenului și crearea unei structuri profitabile.
  8. Îmbunătățirea comerțului cu produsele agricole, în care a apărut o situație hilară și dezavantajoasă pentru cetățeni și statul român, în defavoarea economiei naționale – se exportă ieftin materie primă neprelucrată și se importă scump, la preț nejustificat, produse semi-finite sau finete. Desigur că această acțiune o fac cei inițiați în speculații financiare, pentru binele lor, în detrimentul populației și a statului. Statul ar trebui să sesizeze și să intervină prin finanțări interne a fabricilor de procesare a materiei prime agricole, iar prin dezvoltarea comerțului de plus valoare ridicată aduce o contribuție reală a PIB.
  9. Dezvoltarea rețelelor de ferme de orice mărime cu produse naturale, care vor umple magazinele cu produse autohtone sănătoase, diminuând importurile de produse modificate genetic. Investiții urgente în construirea de sere românești cu sisteme de încălzire și încălzirea celor existente prin dotarea cu echipamente autohtone care funcționează pe propriile deșeuri agricole peletizate.
  10. Oprirea exportului de materii prime de orice fel, în locul produselor finite, și refacerea economiei naţionale prin industriile prelucrătoare.
  11. Naționalizarea resurselor naturale și a terenurilor date în exploatare abuziv, cesionate în defavoarea vizibilă a statului, la companii străine. Majoritatea acestor firme nu respectă normele de păstrare a fertilității solului, ci urmăresc doar profitul imediat.
  12. Atragerea în țară a românilor din diaspora cu specializări medii sau înalte prin oferirea facilităților de a rezolva rapid problemele administrative legate de pornirea unor firme proprii, asigurarea unui sistem de asigurări de sănătate adecvat și printr-un sistem de educaţie atractiv care să ofere copiilor lor șanse egale cu orice țară dezvoltată din lume.
  13. INDUSTRIE

Situația actuală

  1. Industria cu capital privat autohton se caracterizează printr-o dotare cu mult sub standardele de calitate și de productivitate de ultimă generație pe plan mondial. Puținele investiții în IMM-uri de top sunt punctiforme și nu întotdeauna cele mai potrivite.
  2. Producția la export se bazează pe comenzi clasice, în Lohn, servicii de prelucrare diferite piese, sau subansamble, piese de schimb. Această situație este influențată de piaţa externă, profiturile mici, oricând diminuate sau chiar eliminate, de fluctuația schimbului valutar.
  3. Întreprinderile inovative sunt foarte puține și nu întotdeauna au fost create în scopul declarat. Invențiile pe baza cărora au fost dezvoltate nu au fost selectate după principiul propus de profesioniști și anume pe criteriul de contribuție la creșterea PIB.

Mod de redresare:

  1. Grija față de integrarea rapidă a României în economia globală, ca politică de stat.

Procesul este posibil numai prin schimbarea de paradigmă a producției interne, ce trebuie orientată conștient, progresiv, de la comerțul cu manoperă și obiecte banale de larg consum realizate,  pe comenzi externe, către finanțarea industriei de fabricație de produse inovative, cu caracter de noutate pe plan mondial, cu plus valoare adevărată, fără concurență momentană, pe piață, produse realizate lucid numai cu tehnologii de ultimă generație, Industry 4.0.

Temele de producție trebuie să fie de interes global, cu respectarea normelor ONU pentru o Dezvoltare Durabilă și aplicarea în context a economiei circulare, prin contribuția profesioniștilor, inventatorilor, pe domenii de activitate, alături de un guvern receptiv. Există soluții viabile, produse pe bază de invenții vandabile la export. A lipsit însă, până în prezent, interesele guvernamentale și legislative de încurajare a procesului.

  1. Soluția organizatorică de extremă urgență este înființarea unui departament de „Autoritate Națională, pentru Creativitate, Inventică și Transfer Tehnologic Industry 4.0”-Scopul ANCITTI 4.0 este organizarea și lansarea soluțiilor de creștere accelerată a PIB al României, prin corelarea acelor activități specifice de colaborare prioritară cu ministerele de linie și IMM-uri. Soluția are deja o istorie,  a fost propusă  ca necesitate de societatea civilă, acceptată de Instituția Prezidențială și înlăturată de guvernul format în decembrie 2016.
  2. Propunerea și promulgarea în extremă urgență a legislației necesare de încurajare a activităților de creștere economică accelerată a PIB. Acestea prin propunerile legislative de extremă urgență ce rezultă ca necesare din contextul celor amintite și prezentate aici.

 

 

  1. SĂNĂTATE

Situația actuală

  1. România are cel mai slab sistem de sănătate din Europa, conform Indexului European al Consumatorilor de Sănătate, ca indicatori-A.

Accentul pe prevenție este minim- consolidarea prevenției ar scădea foarte mult cheltuielile din sistemul medical.

– Investiții insuficiente în sănătate-problema infecțiilor nozocomiale.

– Lipsa personalului calificat.

–  Lipsa dotărilor medicale.

–  Slaba organizare a instituţiilor medicale.

  1. Absența unei rețele digitale care să conecteze marile spitale din țară (de genul ORBIS în Franța), care să asigure cooperarea medicală naţională.
  2. Existența unor abuzuri în coordonarea unor acțiuni de organizare a actului medical, cu efecte de încălcare a drepturilor omului, spre exemplu:

OBLIGATIVITATEA vaccinării, mult discutată,  încalcă Convenția de la Ovievo, Codul de Deontologie Medicala, Legea 25/2006 privind Reforma în Domeniul Sănătăţii, și Legea 4/2003 a Drepturilor Pacientului. (Nicio intervenție în domeniul sănătăţii nu se poate efectua decât după ce persoana vizată și-a dat consimțământul liber în cunoștință de cauză-Art 11. Codul de Deontologie Medicală)

Neintegrarea medicinei alternative în terapiile ce pot avea succes în cazul pandemiilor. Medicina alternativă este tradițională și de succes în multe țări, fiind validată științific. (de ex Comisia Naţională de Sănătate a RPC a confirmat faptul că în 91,5% din cazurile confirmate cu COVID-19 a fost utilizată medicina tradițională (MTC), combinată cu medicina alopată, având o rată totală de succes de peste 90%. Zhang Boli, academician al Academiei chineze de inginerie, a menționat faptul că MTC a redus semnificativ proporția pacienților cu simptome ușoare î n a deveni severe)-Este necesar ca pe perioada pandemiei să fie evaluate deciziile din legea nr 118/2007, privind organizarea și funcționarea activităților și practicilor de medicină complementară/alternativă și aprobarea unor studii ce pot avea eficiență în tratamentul COVID-19.

Absența transparenței parteneriatelor public-privat. La momentul actual s-a creat în țară o rețea paralelă de recoltare de plasmă, cu aprobarea Ministerul Sănătăţii, cea naţională fiind ignorată și utilizată doar cea privată. Prin recenta măsură adoptată de către Ministerul Sănătăţii oamenii din România vor dona plasmă gratis unei societăți private, care o va prelucra și va vinde produsele apoi Ministerului la prețuri semnificative. Această măsură va avea consecințe serioase și asupra sistemului Național de Transfuzii.

Mod de redresare:

  1. Verificarea oficială, finanțarea și introducerea de urgență în producție de serie mare a remedilor de creștere a imunității populației produse de medicina alternativă alături de cea tradițională pentru scoaterea Țării din starea de inactivitate socială și însănătoșirea populației.
  2. Senmnalarea neajunsurilor de mai sus și îndreptarea lor la vedere, mediatizată, va crește popularitatea acțiunilor guvernamentale și a societății civile, sinergia socilă, adeziunea populației la hotărârile luate, în sprijinul dezvoltării accelerate și a bunăstării în viitorul apropiat Țării.

Măsură legală, informarea obligatorie despre sinergia socială prin Radio România Actualități și Televiziunea Națională, plătite de populație în acest scop-NAȚIONAL.

Recomandăm introducerea de urgență în programul televiziunii naționale TVR, pe toate posturile, TVR1, TVR2, TVR3, TVR Internațional, a unor emisiuni ample, dedicate acestei acțiuni, prezentări de soluții în dezbatere publică, după un plan bine stabilit și expus la vedere, cu o serie de invitați cu soluții de creștere accelerată PIB. Impactul va fi de mare anvergură, de sinergie națională, atragerea populației spre înțelegerea fenomenului și susținerea lui.

Elaboratori:

Inventator Iuliean Horneț, Vp. PIAROM (Patronatul Investitorilor din România), Prof. dr. mat. Florin Colceag, specialist în teoria crizelor și învăţământ performant, Dr. chim. Grigorina Mitrofan, medic specialist Diabet Nutriție și Boli Metabolice, rezident Microbiologie medicală, Inventolog, conf. dr.ing. Alexandru Stănilă

Articolul precedentTrump amenință să-l concedieze pe Anthony Fauci
Articolul următorAstraZeneca estimează că vaccinul ar putea fi distribuit masiv până la sfârșitul lunii martie