Sony le-a oferit jucătorilor o primă privire asupra designului următoarei console, precum și la unele dintre titlurile pe care le vor putea juca, potrivit BBC.
Spre deosebire de celelate versiuni, care au fost negre, PlayStation 5 are doar partea din mijloc neagră, înconjurata de borduri albe curbate și tente albastre.
Două sequel-uri cu cele mai vândute jocuri PS4 s-au numărat printre anunțurile jocurilor marcante – Spider-Man: Miles Morales și Horizon: Forbidden West.
Sony va lansa alături de rivalul Xbox, Seria X din Microsoft înainte de sfârșitul anului.
„În timp ce există încă o mulțime de întrebări fără răspuns despre PS5, și anume prețul sau data lansării, cred că Sony a făcut exact ceea ce aveau nevoie pentru acest eveniment”, a comentat Laura Kate Dale, critică de jocurilor independente.
„A fost prezentată o oră de jocuri, amestecând secvențe cu titluri populare și noi francize din cele mai mari studiouri”.
„Oamenii de pe Twitter sunt foarte împărțiți dacă le place sau urăsc aspectul consolei, dar, în general, Sony a petrecut o oră emoționând oamenii.”
Atât de mulți oameni au remarcat că PS5 arăta că un „router wi-fi”, încât termenul a devenit un trend pe Twitter la scurt timp după eveniment.
PlayStation 5 urmează să apară la vânzare la sfârșitul acestui an, la șapte ani de la lansarea PS4.
Pe lângă faptul că este capabil să ofere imagini îmbunătățite, PS5 are și un hard disk personalizat care va permite reducerea radicală a timpilor de încărcare.
Sony construiește o bibliotecă de titluri de lansare care va fi disponibilă doar pe aparatul sau de ultima generație. Acest lucru contrastează cu abordarea Microsoft, care urmează să lanseze inițial noi jocuri pentru prima parte atât în consolele sale actuale, cât și pe cele viitoare.