Moș Crăciun a început deja pregătirile pentru un nou sezon în care cadourile vor fi date… de la distanță. Angajații unei companii din Londra învață cum să îl personifice pe Moș Crăciun respectând toate normele sanitare impuse de pandemie, după cum relatează Reuters.
Cursanții „Școlii de Moș Crăciun” din Londra învață să țină cont de trei aspecte esențiale ale momentului în care vor interacționa cu copiii. În primul rând, acești nu vor renunța în niciun moment la mască, ci din contră, vor purta o variantă adaptată întregului costum: din catifea roșie, cu blăniță albă.
Apoi, Moșii trebuie să se asigure că distanțarea socială este respectată și în Laponia, așa că niciun copil nu se va putea apropria prea mult de Moș, ci va interacționa cu acesta de la distanță.
Rămâne totuși problema cadourilor: pentru a le primi în cele mai sigure condiții, cadourile vor ajunge la copiii cu o sanie pe care Moșul lasă pachetul iar copiii o trag spre ei.
Treaba Moșului nu este însă prea ușoară: „Este rar ca un actor să intre în pielea personajului și să fie magic pentru o audiența formată din una sau două persoane stând la câțiva metri de acestea. Necesită multă concentrare”, spune unul dintre cursanți.
Totuși, managerul companiei speră că măsurile luate îi vor încuraja pe clienți să facă rezervări. Anul trecut, compania a avut parte de 1.000 de rezervări făcute pentru actori care să intre în piele lui Moș Crăciun, însă în acest an numărul rezervărilor este la jumătate.
„Sper că ceea ce facem la Școala pentru Moș Crăciun arată oamenilor ceea ce pot face și că toate pot fi făcute într-un mod magic”, a declarat managerul.