Nike și-a modificat sloganul în „Don’t Do It” într-un mesaj despre rasismul din America

Vineri seară, Nike a postat un videoclip doar cu text pe conturile sale de socializare, cu mesaje care încurajează oamenii : „Măcar o dată, nu o face”, o schimbare a celebrului slogan al mărcii, recunoscut în întreaga lume ca fiind ”Just Do It” ( Doar fă-o). Mesajul a fost publicat în urma protestelor survenite morții lui George Floyd, un bărbat american de culoare care a fost ucis de polițiști în timpul unui arest.

Mesajul Nike transmite: „Măcar dată, nu o face. Nu te preface că nu există nicio problemă cu rasismul în America. Nu te întoarce cu spatele la rasism. Nu accepta să fie luate vieți nevinovate de la noi. Nu mai găsi scuze.Nu mai crede că acest lucru nu tă afectează. Nu mai fi tăcut. Nu mai crede că nu poți face parte din schimbare. Haideți să facem parte din schimbare. ”

 

 

Articolul precedentSpitalul Judeţean Suceava a redevenit funcţional pentru sectoare non-COVID
Articolul următorDisidență în cadrul companiei Facebook: angajații critică decizia lui Mark Zuckerberg de a nu se opune lui Trump