Soluțiile inventive ale companiilor aeriene pentru a ieși din criza economică

Companiile aeriene găsesc soluții ingenioase pentru a ieși din criza economică provocată de pandemie. Acestea au ajuns să scoată la vânzare de la pachetele de alune oferite călătorilor la bilete spre nicăieri- scrie Bloomberg.

Deși unele companii au primit ajutoare de la autorități pentru a traversa criza economică, revenirea acestora ar putea dura câțiva ani după ce au pierdut miliarde de dolari cât timp avioanele au fost blocate la sol.

De aceea, companiile aeriene vin cu soluții inedite pentru a recupera pagubele.

Spre exemplu, compania australiană Qantas Airways Ltd. închiriază avioane pentru cei care vor să survoleze Antarctica, iar un loc la clasa business costă peste 5000 de dolari. Aceași companie a scos la vânzare obiectele care sunt făcute cadou pasagerilor de la clasa business. S-au vândut 10.000 de seturi de pijamale, iar cei care vor, pot cumpăra pachete ce conțin cremă de mâini, pliculeţe de ceai, biscuiţi cu ciocolată şi alune pentru 25 de dolari.

Compania Canadiană Air North livrează la domiciliu alimente oferite în timpul zborurilor, cum ar fi plăcinta cu carne sau cheesecake. Totuși, serviciul este disponibil numai pentru locuitorii din jurul oraşului Whitehorse, nord-vestul Canadei, iar livrarea costă 10 dolari.

ANA Holdings Inc. din Japonia a vândut bilete la o cursă charter către…nicăieri. Un avion Airbus A380 a fost transformat într-un resort din Hawaii. Pasagerii au servit cocktailuri, iar însoţitoarele  au purtat măşti și fuste tradiţionale din Hawaii. Cei aflați la bord au beneficiat de un zbor care a decolat de pe aeroportul Narita din Tokyo şi a aterizat 90 de minute pe acelaşi aeroport.

Compania China Eastern Airlines Corp. a oferit un pachez de zboruri nelimitate în timpul weekend-ului pentru tot restul anului în schimbul sumei de 3.322 de yuani (487 de dolari).

Peste 150.000 de oameni au utilizat această ofertă în doar două weekend-uri a anunţat compania, precizând că pe unele curse aceşti clienţi au reprezentat peste 90% din pasageri.

Articolul precedentMonica Anisie despre începerea școlii: Până la 7 septembrie, nu m-aş hazarda să spun care e scenariul
Articolul următorIndia: Număr record de cazuri de COVID-19 în 24 de ore