Ultimele date ale Netflix arată că compania de streaming video a scăzut în noii abonați în ultimul trimestru, în timp ce restricțiile s-au domolit, potrivit Reuters.
Compania americană a adunat 2.2 milioane de abonați în ultimul trimestru ce s-a sfârșit pe 20 octombrie. Netflix nu a reușit să-și atingă pragul propus de bursa de pe Wall Street și chiar și de companie de 3.4 milioane de noi abonați.
Câștigurile pe acțiune au fost și ele sub așteptări, la doar 1.74 dolari. Pragul consensual fusese setat la 2.14 dolari pe acțiune.
Acțiunile Netflix, unul dintre cei mai mari câștigători din acest an, pe măsură ce oamenii au rămas acasă în mijlocul pandemiei, au scăzut marți cu aproape 6% la 494 USD.
„Abonații americani au fost aproape uniformi, ceea ce evidențiază saturația Netflix din SUA”, a declarat Ross Benes, analist la eMarketer. Odată cu încetinirea adăugărilor de abonați din SUA, creșterea veniturilor va proveni probabil din creșterea prețurilor, a spus el.
Compania a raportat un trimestru de succes la începutul pandemiei mondiale de coronavirus, adăugând 15,8 milioane de clienți plătitori din ianuarie până în martie.
Netflix a avertizat investitorii că o creștere bruscă a noilor abonați va dispărea în a doua jumătate a anului, pe măsură ce restricțiile COVID-19 se vor relaxa.
Netflix a prognozat în al patrulea trimestru că va aduce 6 milioane de noi abonați în întreaga lume, iar la 6,51 milioane de abonați se așteaptă analiștii.