Două emisiuni își dispută intervalul de după-amiază (15:00-17:00): Teo Show (Kanal D) și La Măruță (Pro TV). Care au fost rezultatele după șase luni și 126 de ediții din fiecare show? Cine a fost pe primul loc?
În urma cu două zile, Teo trecea peste Măruță la nivel national și în mediul urban, scrie paginademedia.ro
În ultimele șase luni, însă, show-ul lui Măruță de pe Pro TV este cel care domină intervalul. Diferența este mai mare în favoarea Pro TV pe publicul comercial. La nivel național și la orașe, situația este mult mai „strânsă”.
Publicitate
Paginademedia.ro vă prezintă față în față rezultatele de audiență pentru cele două show-uri, pe primele șase luni. Înainte de cifrele detaliate să notăm vârfurile:
– Pentru Măruță, emisiunea cu cea mai mare audiență a fost cea din 31 martie, în plină pandemie, când mai avea puțin și ajungea la un milion de români pe post: 950.000 de telespectatori a fost media emisiunii de atunci.
– Pentru Teo, cea mai tare emisiune a fost pe 27 februarie, când la show-ul de pe Kanal D, pe care-l prezintă, s-au uitat 800.000 de români, potrivit paginademedia.ro