O companie aeriană recunoaște că datele a 9 milioane de clienți au fost furate

Compania aeriană britanică Easy Jet recunoaște că „metode avansate” de hacking ar fi compromis datele a aproximativ 9 milioane de clienți. Au fost furate adrese de email și detalii de călătorie, iar detaliile cardurilor de cretin au fost și ele accesate, conform BBC

Easy Jet a informat autoritățile despre cele întâmplate și continuă o investigație pentru a afla cine este în spatele furtului de date. Compania ar fi realizat de furtul de date în luna ianuarie.

Într-un comunicat emis de companie se arată că nu există nicio sesizare cu privire la utilizarea datelor obținute de hackeri. Totuși, compania încearcă să ia contact cu toate persoanele afectate pentru a le sfătui să-și ia măsuri de protecție.

În general, datele bancare pot fi folosite de evazioniști pentru a folosi cardurile obținute, a lua împrumuturi sau a cumpăra în numele victimelor. Astfel, băncile ar fi trebui deja să închide cardurile afectate.

În privința celor ce le-au fost furate adresele de mail și datele de călătorie, ei trebuie să-și schimbe parolele. Chiar dacă nu au fost direct afectați, toți clienții Easy Jet ar trebui să ia măsuri imediate.

Articolul precedentMajoritatea ligilor de fotbal europene plănuiesc o reluare a competiției
Articolul următorSpectacolele ar putea fi reluate din 15 iunie / Lege specială pentru Untold sau Electric Castle