Coca-Cola suspendă publicitatea pe rețele de socializare, în ciuda schimbărilor pe Facebook

Coca-Cola va suspendă publicitatea pe rețelele de socializare la nivel mondial timp de cel puțin 30 de zile, întrucât presiunea crește pe platforme pentru a împiedica discursurile de ură, potrivit BBC.

„Nu există loc pentru rasism în lume și nu există loc pentru rasism pe social media”, a declarat președintele și CEO-ul producătorului de băuturi, James Quincey.

El a cerut „o mai mare responsabilitate și transparență” din partea platformelor de socializare de socializare.

Fondatorul Mark Zuckerberg a declarat că ar interzice și publicitatea care conține pretenții „că persoanele dintr-o rasă specifică, etnie, origine națională, apartenență religioasă, caste, orientare sexuală, identitate de gen sau statut de imigrare” reprezintă o amenințare pentru alții.

Organizatorii campaniei #StopHateforProfit, care acuză Facebook că nu a făcut suficient pentru a opri discursul de ură și dezinformarea, au spus că „un număr mic de mici modificări” nu ar „face o diferența”.

Coca-Cola a declarat pentru CNBC că suspendarea sa publicitară nu înseamnă că s-a alăturat campaniei, în ciuda faptului că a fost listată ca o „afacere participantă”.

Articolul precedentBilanț coronavirus în România: 325 de cazuri noi și 10 decese, în ultima zi
Articolul următorRegretul premierului R. Moldova în vremea pandemiei: a fost nevoit să amâne nunta fiului său