Tesla face furori în Coreea de Sud: de la clienți nerăbdători să își primească mașinile comandate, până la noul cocktail cu numele firmei, Tesla e pe valul preferințelor Sud Coreenilor pasionați de tehnologie, conform Reuters.
Pentru clienți săi, Tesla nu este doar o mașină perfomantă, ci și un indicator de status social și al preferințelor pentru tehnologia de vârf. Un client din Seul, manager al unei agenții de publicitate, declară că deși nu este interesat de mașini, este interesat de Tesla și de tehnologia sa, ținând cont și de faptul că o astfel de mașină contribuie la imaginea pe care și-o formează.
Compania Tesla a înregistrat în luna iunie cele mai mari vânzări din Coreea de Sud (2,827 de vehicule). Tesla Model 3 este a doua mașină ca număr de importuri din Coreea de Sud, după Mercedes E-Class. Aproximativ 4.000-5.000 alți clienți au comandat Modelul 3, însă vor trebui să mai aștepte câteva luni pentru livrare.
Noul model Tesla câștigă însă din ce în ce mai multă popularitate pe conturile de social media ale sud-coreenilor și printre vedetele care îi fac reclamă gratuită. Vânzările au fost stimulate și de ajutorul guvernamental acordat de guvernul Sud Coreean companiei Tesla pentru producerea noului model, care a dus prețul unui vehicul sub 40.000 de dolari.