După ce gigantul american Verizon s-a alăturat Ben and Jerry’s și unei liste tot mai lungi de companii care au decis să boicoteze gigantul social media din cauza gestionării postărilor controversate, Facebook a luat o nouă decizie vineri cu privire la moderarea conținutului și va interzice mai multe tipuri de mesaje care cultivă ura în reclame și intenționează să adauge avertismente la publicațiile problematice, potrivit AFP.
Platforma va elimina acum reclamele care susțin că persoane cu anumite origini, etnii, naționalități, sex sau orientare sexuală reprezintă o amenințare pentru siguranța sau sănătatea altora, a declarat șeful Mark Zuckerberg într-un discurs pe profilul său de Facebook.
Rețeaua se confruntă cu presiuni din ce în ce mai mari de câteva săptămâni din partea societății civile, precum și a unora dintre angajații, utilizatorii și clienții săi ca să regleze mai bine ”hate speech-ul”.
Verizon este cea mai mare companie care s-a alăturat campaniei Stop Hate for Profit (Opriți Ura pentru Profit).
Facebook a atras în 2019 venituri de aproape 70 miliarde de dolari din publicitate .