Producătorul american de înghețată, Ben and Jerry’s, se alătură companiilor care și-au retras publicitatea de pe platforma Facebook de-a lungul lunii iulie, pe fondul tensiunilor create de protestele anti-rasism, transmite BBC.
Acțiunea companiei face parte dintr-o campanie prin care platformei Facebook i se cere să pună în aplicare reguli mai drastice privind conținutul cu caracter rasist sau care instigă la ură.
Compania a postat un mesaj pe platforma Twitter prin care anunță că va retrage toată publicitatea plătită de pe rețelele Facebook și Instagram din Statele Unite, alăturându-se tuturor celor care cer companiei de social media să ia măsuri mai drastice „pentru a împiedica situația în care platforma este folosită pentru a separa nația, a oprima votanții, a crește flăcările rasismului și violenței și a submina democrația.”
În această săptămână s-au mai alăturat platformei și companiile Upwork și Mozilla.
Săptămâna trecută Facebook a anunțat că își va revizui politicile de funcționare, „pentru a asigura diversitate și transparență în luare deciziilor și în felul în care politicile de funcționare sunt aplicate, împreună cu a promova justiția rasială”.