Mesajul unui producător de haine pentru politicienii care nu cred în schimbările climatice, pus pe etichete: ”Votați nemernicii afară!”

Producătorul de haine ”Patagonia”, cunoscut pentru susținerea cauzelor de mediu, a pus direct pe eticheta unei perechi de pantaloni scurți în ediție limitată, mesajul „Votează nemernicii afară”. Mesajul se adresează factorilor decidenți care nu cred în schimbările climatice, potrivit AFP.

Compania a declarat că mesajul, tipărit pe partea inferioară a unei etichete de îmbrăcăminte, a fost adăugat la „pantaloni scurți realizați organic” pentru bărbați și femei din 2020, pentru a trage un semnal de alarmă asupra celor care sfidează schimbările climatice.

Fondatorul Patagoniei, Yvon Chouinard, spune de câțiva ani că trebuie să nu mai fie votați cei care nu țin cont de schimbările climatice, spune purtătorul de cuvânt al companiei, Tessa Byars. „Fondatorul se referă la politicienii din orice partid care neagă sau ignoră criza climatică și ignoră știința, nu pentru că nu sunt conștienți de aceasta, ci pentru că buzunarele lor sunt căptușite cu bani din industria petrolieră și a gazelor”, a continuat purtătoarea de cuvânt.

Eticheta, care a devenit virală pe Twitter, marchează cea mai recentă acțiune a companiei împotriva negaționiștilor schimbărilor climatice din timpul administrației Trump.

Nu este prima acțiune de acest gen a companiei Patagonia. În 2017, compania și-a schimbat pagina de pornire a site-ului, postând un mesaj cu litere albe gigantice pe un fundal negru pe care scria „Președintele a furat pământul tău”. Măsura a avut ca scop creșterea gradului de conștientizare cu privier la problemele de mediu pe care administrația Trump nu le ia în considerare.

Activismul politic al companiei din acest an include și închiderea companiei în ziua alegerilor din 3 noiembrie și oferirea angajaților până la patru zile libere pentru a se antrena și a servi ca lucrători electorali din cauza lipsei acestora generate la nivel național din cauza pandemiei COVID-19.

Alte companii din domeniu, precum Under Armour și Nike, au lansat, de asemenea, inițiative de participare la alegeri pe fondul pandemiei globale și al tulburărilor rasiale din SUA. Sute de companii din Statele Unite oferă angajaților zi liberă în ziua alegerilor, astfel încât să poată vota.

Patagonia este o companie americană de îmbrăcăminte care comercializează și vinde îmbrăcăminte pentru zona montană. Compania a fost fondată de Yvon Chouinard în 1973 și are sediul în Ventura, California.

Compania se ghidează după 4 principii în producția propriilor produse: Construiți cel mai bun material, Nu cauzează rău inutil naturii, Folosesc afacerea pentru a proteja natura și Nu își schimbă felul de a produce pentru profit.

Articolul precedentNeurochirurgul Vlad Ciurea: Între 4 pereți, ne tâmpim / Despre ce mâncăruri sunt bune pentru creier
Articolul următorAfacerea Tik Tok: Șanse mici ca administrația de la Beijing să aprobe acordul ByteDance cu Walmart și Oracle